tag:blogger.com,1999:blog-242908338065926927.post6040989801194929107..comments2023-08-29T18:11:42.168+03:00Comments on Revelations by Aurora Raiskinen: Asiakaspalvelun ihanuus ja kamaluusAurorahttp://www.blogger.com/profile/01970558562980371649noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-242908338065926927.post-2988093022592956602012-09-03T17:05:21.593+03:002012-09-03T17:05:21.593+03:00Oi, nuo supersuloiset asiakkaat pitävät hymyn huul...Oi, nuo supersuloiset asiakkaat pitävät hymyn huulilla vielä pitkään, vaikka joku olisikin ollut siinä välissä ikävä. Meille on myös tuotu niin viinipulloa, itsetehtyjä leivoksia, kukkia ja vaikka mitä ihanaa, ja vielä näin jälkikäteenkin mietittynä herkistyy ihan hurjasti ja suupielet nousevat väkisinkin ylöspäin. Aurora/ Revelationshttps://www.blogger.com/profile/08306267636995858649noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242908338065926927.post-82947334686866525272012-09-03T17:03:30.537+03:002012-09-03T17:03:30.537+03:00Hurjia kokemuksia. :( Joskus olen miettinyt, välit...Hurjia kokemuksia. :( Joskus olen miettinyt, välittävätkö nämä (ikävät) asiakkaat sitä vaivaa, jota me laitamme alasta ja työpaikasta riippumatta heidän eteensä. Joskus itse kanssa selvittelin erään puvun tilausasioita päiväkausia, ja sitten kun yritin saada asiakasta kiinni, hän ilmoittaakin ettei tarvitsekaan pukua, mutta ei jaksanut ilmoittaa asiasta. Harmitti aika paljon.Aurora/ Revelationshttps://www.blogger.com/profile/08306267636995858649noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242908338065926927.post-48066358730284207442012-08-27T10:20:36.431+03:002012-08-27T10:20:36.431+03:00Tulee näitä kampaamoalallakin vastaan. Heti kun sa...Tulee näitä kampaamoalallakin vastaan. Heti kun saadaan pylly tuoliin ollaan nenää nyrpistämässä "ikinä ei kampaaja osaa leikata hiuksia hyvin. Et sinäkään varmaan osaa, et sitten ota liian lyhyeksi" Ja kun katsoo asiakkaan (aivan jäätävän näköistä) pehkoa, jota olisi pakko leikata useampi sentti, että siitä saisi edes jotenkin järkevän näköisen, tulee itsellekin välillä mieleen todeta, että tossa on ovi, voi lähteä kävelemään, jos ei miellytä. Toki tulee vastaan niitä aivan ihaniakin asiakkaita, eräskin oli niin tyytyväinen, että antoi tippiä ja halusi halata vielä ennen lähtöä, aww.Wenlanoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242908338065926927.post-63102362562742422272012-08-27T09:05:01.073+03:002012-08-27T09:05:01.073+03:00Niinhän se on, että pääsääntöisesti asiakkaat on a...Niinhän se on, että pääsääntöisesti asiakkaat on aivan ihania. Sitten kun joskus sattuu osumaan joku ilkeä asiakas niin se kyllä latistaa tunnelman pitkäksi aikaa. Meillä oli aikaisemmin asiakas, joka tilasi puvun ja kolme kuukautta sen jälkeen soitti että hän on laihtunut kovasti, jalupasin tilata hänelle uuden pienemmän. Siinä aikamme selviteltiin minkä kokoinen sen pitäisi olla, ja asiakas kiitteli vuolaasti puhelimessa kuinka ihana palvelua meiltä sai. Kuukauden päästä asiakas soitti kysellääkseen missä puku viipyy. Uuden piti tulla nopeasti, mutta valmistajalla tulikin jotain toimitusongelmia, jonka vuoksi puku myöhästyi kaksi viikkoa. Tällä välin asiakas ehti haukkumaan meidät pystyyn. Tämä legendaarinen lause, "heti kun rahat saatiin tiskiin, palvelu muuttui huonoksi" kuultiin myös. Tuli todella huono mieli, koska olin itse tehnyt kaikkeni asiakkaan tyytyväisyyden eteen. Mm saanut tilattua toimituksen nopeammin kuin se normaalissa tilausajassa (se 4kk) olisi ollut. Ilmeisesti puvun olisi pitänyt olla paikalla silloin kuin se alkuperäinen tilaus. No, kaikkia ei voi miellyttää. Heidihttps://www.blogger.com/profile/07501092216304248303noreply@blogger.com